Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ!

 ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ!

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΟΥΛΙ!

Έχω, έχω, έχω ένα πελεργό, έχω, έχω, έχω ένα πελαργό

όμορφο και πολύ ψηλό!

Έχω, έχω ένα πελεργό, έχω, ,έχω ένα πελαργό


Είναι, είναι και μαύρος και άσπρος

Είναι, είναι και μαύρος και άσπρος

και έχει ένα μεγάλο κίτρινο ράμφος.

Είναι, είναι και μαύρος και άσπρος.


Για μεγάλο, για μεγάλο ταξίδι έφυγε στην Αφρική!

Για μεγάλο, για μεγάλο ταξίδι έφυγε στην Αφρική!

Καινούργιους φίλους βρήκε εκεί.

Για μεγάλο, για μεγάλο ταξίδι έφυγε στην Αφρική!

(ο ρυθμός είναι ραπ!)


ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΔΥΝΑΤΑ ΤΑ ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΕΤΕ ΛΙΓΑ ΨΙΧΟΥΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ!





ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙΑ!
ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΓΑΛΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΑΨΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ  ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ Ή ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΟΡΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΤΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙ.
ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ!















Πολύ ωραίες ιδέες για τα αποδημητικά πουλιά μπορούμε να βρούμε στο ιστολόγιο της Βασιλικής Νίκου. Για να τις δείτε, πατήστε ΕΔΩ

 





 

Αποδημητικά πουλιά, an interactive worksheet by vikimix
liveworksheets.com

 



Να ξανάρθεις, χελιδόνι!

Φεύγεις, φεύγεις, χελιδόνι,

πίκρα, πόνος μάς κυκλώνει.

 

Να πετάς γιαλό γιαλό,

χελιδόνι μου καλό…

 

Να ξανάρθεις, χελιδόνι,

στο μικρό μας το μπαλκόνι.

 

Θα ‘χεις, ως να ‘ρθεις κοντά μας,

μια φωλιά μες στην καρδιά μας.

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΡΕΛΗΣ

 

 

Από το ιστολόγιο ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 

Πάμε να κάνουμε και μια κατασκευή με το περίγραμμα του χεριού μας! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.